Shvatili smo važnost dobno mješovitih skupina, jer vjerujemo da je to najprirodniji oblik življenja, te da ćemo i na taj način doprinijeti obiteljskoj atmosferi. Takve skupine najsličnije su velikoj obitelji u kojoj svatko brine o svakom na prirodan način. Svatko na prirodan način uči zajednički način življenja, od socioemocionalnih umijeća, spoznajnih te duhovnih.
Organiziranjem prirodnog okruženja za djecu nametnula se još jedna crtica o kojoj smo htjeli razmišljati. Osim prilagođavanja naših postupaka dobno mješovitim skupinama, tu su i djeca različitih etničkih i vjerskih manjima , tj.zajednica, te djeca s posebnim potrebama. Sva djeca su u odgojno-obrazovni proces uključena prirodno, ravnopravno, a ne mehanički i forsirano. Prirodno okruženje ima pozitivno djelovanje na dječji razvoj, te odgoj i obrazovanje.
Kultura Dječjeg vrtića Sunce prepoznatljiva je po našim međusobnim odnosima, zajedničkom radu, od upravljanja i organiziranja, do materijalno prostornog okruženja.
Shvaćamo vrtić kao živi organizam, te svakodnevno propitujemo svoju praksu, pokušavamo ju kontinuirano razvijati, kako bismo svakodnevno gledali dijete, koje je spremno na učenje, suradnju, kako bismo uvidjeli njegovo znanje i umijeće, njegov potencijal, aktivnosti, radost, veselje.