Polazeći od značaja obitelji, a samim time i obiteljskog odgoja, uvažavajući prava i slobodu roditelja na izbor vrste, sadržaja i oblika programa za dijete i njihovo djelotvorno sudjelovanje u njima, izradili smo Montessori program koji je već afirmiran kao humanistička tradicija kod nas i u svijetu, te postao potreba i predmet interesa roditelja. Svjedoci smo, kroz stručnu literaturu, ali i praksu, kako znanstvenike i praktičare ovaj pravac alternativne pedagogije intrigira te ona sama potvrđuje svoju svevremensku dimenziju. Pedagogija prema načelima Marie Montessori prakticira se od svojih početaka, ali i danas, bez određenih intervencija u načela i metode rada, a oslanja se na individualizirani pristup te pripremljenu okolinu koja djecu potiče na radoznalost, učenje, rad i razvoj samostalnosti (što je u skladu i sa načelima, vrijednostima i ciljevima Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2015)).
Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2015) za ciljeve je postavio ostvarivanje dobrobiti za dijete te cjelovit razvoj, odgoj i učenje djeteta i razvoj kompetencija, a alternativni pedagoški pravac Montessori pedagogije također potiče kroz promatranje djece- kao ključ shvaćanja djetetovih mogućnosti i usavršavanje vlastitih sposobnosti i urođenih potencijala. Koncepcija Montessori programa potiče cjeloviti razvoj djeteta, omogućavanjem djetetu razvijanje individualnih snaga i sposobnosti u skladu s njegovim interesom.
Ovim programom želimo kod djece poticati razvoj brojnih iskustava kao temelje budućeg razvoja: usklađenost pokreta- spretnost, koncentraciju, sposobnost slobodnog izbora, volju, ustrajnost u radu, red i unutrašnju motivaciju, govorne sposobnosti, intelektualne sposobnosti, pozitivne osobine ličnosti, volje i karaktera.