U ranom i osjetljivom razdoblju za razvoj djeteta, roditelj se možda po prvi put odvaja od djeteta tek po polasku u vrtić.
Traženjem vrtića za svoje dijete, roditelj treba potražiti vrtić u kojem vlada obiteljska atmosfera. Mjesto koje će i roditelju i djetetu ulijevati povjerenje, te u kojem se svi dionici procesa osjećaju kao u vlastitom domu
Dijete treba biti dijete, i njegov najvažniji zadatak je igra. Na nama odraslima, odgojno-obrazovnim djelatnicima je da mu kroz tu igru i aktivnost omogućimo razvoj svih potencijala i sposobnosti.
Kao vrlo važnu crticu o boravku djeteta u dječjem vrtiću ističemo prehranu. Posjedujemo vlastitu kuhinju u kojoj se svakodnevno spremaju raznovrsni obroci. Trudimo se da prehrana bude izbalansirana i nutritivno kvalitetna.
Koristimo začinsko bilje iz vlastitog vrta, o kojem brinu djeca.
Također zadatak nam je da djeca veliki dio vremena koji provedu u Vrtiću borave na svježem zraku, u dvorištu koje djeci može pružiti slobodnu igru, razne aktivnosti, neometano kretanje, te mogućnost da djeca iz svih odgojnih skupina zajedno borave na otvorenom. Vrlo često sve ono što je zamišljeno s djecom ostvariti u sobama dnevnog boravka, učinimo upravo na dvorištu.
Nadalje naši odgojitelji konstantno ispituju svoju praksu što omogućuje da djeci pružimo kvalitetno življenje u vrtiću.
Odgojitelji koristiti individualni pristup djetetu, nastojimo biti što više nedirektivani, već vrlo zainteresirani za potrebe i vlastitu djetetovu aktivnost.
Poticajima i materijalima koje im nudimo nastojimo da proširuju svoje iskustvo i znanje uvažavajući pritom njihova iskustva, što izaziva njegovu znatiželju, inicijative i pitanja.
Odgojitelj potiče i stvara uvjete za djetetovu aktivnost, predlaže nove mogućnosti za igranje, promatranje i otkrivanje, traženje i učenje novih rješenja, provjeru tih rješenja itd.